#46 2009-01-14 16:46:09

Venom

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-02
Posty: 11
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

hahaha to bedzie dobre xD

Nick: Venom

Czas: W soldata gram 2 lata a w tryb DB od wrzesnia czyli juz ponad 4 miesiace

Klany: 1 dzien w akademia FS xD , lider klanu Blood Killers przez 1 miesiac i 11dni

O sobie: no wiec wszyscy mnie pewnie znaja, moze i nie pzrepadaja ale na spary stawiam sie zawsze, zadnego treningu nei opuszczam po prostu jestem punktualny

Dlaczego: Mialem swoj klan ale to bylo zbyt duze obciazenie dla mnie, nie wyrabialem psychicznie. Probuje znalesc dobry staly klan

Kontakt:GG:7709002


Nie przyjety !

Offline

 

#47 2009-01-14 16:59:04

Moltarn

Użytkownik

6307086
Call me!
Skąd: Aktualnie campie
Zarejestrowany: 2008-12-26
Posty: 100
Punktów :   
WWW

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Ty nie żartujesz?
Co do "Dlaczego" - trza było lecieć po deprim xD. No to ze mną możesz zagrać rewanżyk .

Ostatnio edytowany przez Moltarn (2009-01-14 17:00:17)


http://fotoo.pl/zdjecia/files/2009-01/1b2a8931.bmp

Offline

 

#48 2009-01-16 16:46:51

BotLikeU

Użytkownik

9488847
Skąd: Katowice
Zarejestrowany: 2009-01-13
Posty: 91
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Zagrałbym już sobie z drugą osobą mógłbym już dumnie nosić KOD| przed nickiem ;P


http://img3.imageshack.us/img3/3762/redcompany.jpg

Offline

 

#49 2009-01-17 10:45:41

5m33q

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-17
Posty: 1
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Nick: 5m33q
Imię:Tomek
GG:6749163
Dlaczego chcesz dołączyć:Bo szukam dobrego clanu db
Byłe klany:Ds EsC EoNN


Nie przyjety !

Offline

 

#50 2009-01-17 13:13:38

DriveR`

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-17
Posty: 20
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Nick: DriveR`
Imie: David
GG: 12060561
Dlaczego chcesz dolaczyc: sam nie wiem xD
Byle klany: brak
Czas: 4 dni


Przyjety !

Offline

 

#51 2009-01-17 13:16:35

Moltarn

Użytkownik

6307086
Call me!
Skąd: Aktualnie campie
Zarejestrowany: 2008-12-26
Posty: 100
Punktów :   
WWW

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Wygrał ze mną kox


http://fotoo.pl/zdjecia/files/2009-01/1b2a8931.bmp

Offline

 

#52 2009-01-17 14:04:31

DriveR`

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-17
Posty: 20
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

i z TRem tez xD 10:7 i 5:1 (bo sie serv rozlaczyl)

Offline

 

#53 2009-01-18 15:09:20

Petru

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-18
Posty: 7
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Nick:Petru
Imię:Piotrek
GG:6923008
Dlaczego chcesz dołączyć:Fajnie być w waszym klanie fajni ludzie
Byłe klany
Frost Soldier

Offline

 

#54 2009-01-18 15:56:01

TajemniczyRycerz

ClanMaster

Zarejestrowany: 2008-12-12
Posty: 294
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

rekrutacja zamknieta!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.amazonki.pun.pl akumulatory do golfa 4 tdi zwiadowca lucznik aion tapety o duzej rozdzielczosci Historie erotyczne ginekologa