#16 2009-01-07 20:21:14

Snajper

Administrator

Zarejestrowany: 2009-01-07
Posty: 100
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Nick:Snajper
Imię:Adrian
GG:8821357
Dlaczego chcesz dołączyć:A czemu nie? A tak na serio to mieć STAŁY klan(jak zostanę przyjęty )
Byłe klany:hmmm,SP,WS(akademia FS)

Jakby co...z SP wyrzucili mnie...a WS?Podobno nie ma tego klanu

Przyjety !

Offline

 

#17 2009-01-08 21:45:41

FufuBrutal

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-12-28
Posty: 20
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

sorki ludzie ale ja odchodze;P chce zobaczyc jak to jest miec wlasny klan a mysle ze jestem na tyle slaby zeby go alozyc;)))))) jakby sie nie powiodlo to za pozwoleniem do was wroce...chyba ze nie... DZIEKI wiecie ile mnie nauczyliscie??jestem 10 razy lepszy niz na poczatku dzieki wielkie . CIAO

Offline

 

#18 2009-01-08 22:36:35

TajemniczyRycerz

ClanMaster

Zarejestrowany: 2008-12-12
Posty: 294
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Kandydaci do klanu:
Seiya - przyjety
Durp - przyjety
Classico
Snajper

Napiszcie do mnie jutro w godzinach wieczornych, w sobote w godzinach popoludniowych lub w niedziele(caly dzien byle nie za wczesnie xD).

EDIT by Spirit: Nie martw sie. Jeszcze Cie troche potyram obecnoscia mojej osoby w tym klanie.

Offline

 

#19 2009-01-10 09:04:16

Seiya

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-03
Posty: 44
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Hehe az tak trudno nie bylo no i klan fajny:D


http://img443.imageshack.us/img443/4416/83104977mp0.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/5451/graffitirebel1236530624.th.gif

Offline

 

#20 2009-01-10 14:55:30

Snajper

Administrator

Zarejestrowany: 2009-01-07
Posty: 100
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

TR,a możesz ty do mnie napisać?Bo mi GG...

Offline

 

#21 2009-01-10 16:00:21

TajemniczyRycerz

ClanMaster

Zarejestrowany: 2008-12-12
Posty: 294
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

snajper napisalem do ciebie
moze masz wlaczone w opcjach zeby nie przyjmowalo od nieznajomych
sprawdz
i przyjdz dzis na o 19 na nasz serv

Offline

 

#22 2009-01-10 21:11:44

Snajper

Administrator

Zarejestrowany: 2009-01-07
Posty: 100
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Oj,sorka nie było mnie dziś od 16:00.Miałem od nowa wgrany Widnows,bo się znowu zepsuł i...Muszę wszystko wgrać xD

Offline

 

#23 2009-01-13 15:23:30

EX'@DUO@

Nowy użytkownik

10845016
Zarejestrowany: 2009-01-13
Posty: 8
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Nick:EX'@DUO@
Imię:MACIEK
GG:10845016
Dlaczego chcesz dołączyć: Bo znam parę osób w tym klanie!!!
Byłe klany:|#[RV]#| , *BB*|


Nie przyjety !

Offline

 

#24 2009-01-13 15:29:06

Pr0ximA

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-01-13
Posty: 2
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Zgłoszenia proszę wpisywać w takiej formie:

Nick:Pr0ximA~['#]
Imię:Tomek
GG:829919
Dlaczego chcesz dołączyć:Chce bo widze ze jestescie dobra ekipka z która bede sie dobrze bawił
Byłe klany:niebawiłem sie w klany:D cos mnie teraz wzielo;)
[ThX]


Nie przyjety !

Offline

 

#25 2009-01-13 15:31:29

EX'@DUO@

Nowy użytkownik

10845016
Zarejestrowany: 2009-01-13
Posty: 8
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

No to dobrze mam

Offline

 

#26 2009-01-13 15:53:01

Moltarn

Użytkownik

6307086
Call me!
Skąd: Aktualnie campie
Zarejestrowany: 2008-12-26
Posty: 100
Punktów :   
WWW

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

@DUO@ ty w ilu jestes klanach naraz?


http://fotoo.pl/zdjecia/files/2009-01/1b2a8931.bmp

Offline

 

#27 2009-01-13 16:47:33

Snajper

Administrator

Zarejestrowany: 2009-01-07
Posty: 100
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

On nie ma klanu.

Offline

 

#28 2009-01-13 16:49:49

EX'@DUO@

Nowy użytkownik

10845016
Zarejestrowany: 2009-01-13
Posty: 8
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Bylem w tych klanach jak bys nie wiedzial

Offline

 

#29 2009-01-13 16:58:15

TajemniczyRycerz

ClanMaster

Zarejestrowany: 2008-12-12
Posty: 294
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

moge was przetestowac teraz jesli jestescie chetni
jak nie to standardzik w weekend

pomalu mysle ze zmienimy sposob rekrutacji
zobacyzmy tylko najpierw czy ten aktualny sklad sie troche dluzej utrzyma(tu zwlaszcza do spirita bo poluja na ciebie pewni panowie obys sie im nie dal )

Offline

 

#30 2009-01-13 17:00:49

EX'@DUO@

Nowy użytkownik

10845016
Zarejestrowany: 2009-01-13
Posty: 8
Punktów :   

Re: REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

Na jakim serwie mnie chcesz testowac ?????????

Ostatnio edytowany przez EX'@DUO@ (2009-01-13 17:01:02)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
akumulatory do golfa 4 tdi sf game kalkulator lochy dziwny stukot kierownicy golf 4 www.akademia-zpn.pun.pl Historie erotyczne ginekologa